úterý 8. dubna 2014

Neděle, 6.4.2014

Konečně mám čas, sem napsat, jak jsem krásně prožila neděli. S Vojtíkem jsme se domluvili, že naše svátečky oslavíme společně za 14-dní v pátek. Teď jsem říkala, že nic nechci, že si jen přeji abychom si spolu krásně užili neděli.
Zrovna na neděli byla domluvená návštěva příbuzných, což se mi moc nelíbilo, jelikož já tyhle návštěvy moc nemusím.
Takže jsem si ráno umyla vlásky, a už jsem jen čekala až mi přijede. Konečně zazvonil zvonek jen a jen pro mě a já se těšila, až mu budu moci otevřít.
Otevřela jsem a nestačila zírat, jaké překvápko mi udělal. V ruce držel nádhernou kytici oranžových růží a v druhé mojí oblíbenou bonboniéru I ♥ Milka.
V tu chvíli jsem byla tak moc šťastná, já totiž MILUJI PŘEKVAPENÍ, stejně jako každá žena.
Tak jsme se zašily a chvíli jsme si povídali a mazlili se, a pak bylo překvápko číslo 2.
Pozval mě na kafčo do naší oblíbené kavárny. Máme to tam moc rádi, protože ta atmosféra tam je boží, je to ve francouzském stylu, písničky, domácí zákusky a dortíky, no to je něco pro nás.
A vzal sebou i mojí ségru, protože ta tu byla sama, neměla nikoho k sobě tak se rozhodl, že jí uděláme hezkou neděli taky. Je to můj dobrák :*
Tak jsme dojeli a Vojtík si objednal svojí oblíbenou klasiku Vídeňskou kávu, já si dala Zámeckou kávu (nikdy jsem ji neměla a bylo espresso s amaretem a domácí šlehačkou) a ségra si dala Bílou čokoládu s pistácií.
Seděli jsme a povídali a užili si spolu krásnou neděli.
Pak jsme se rozhodli, že si projdeme i obchody, které tam jsou. Prošli jsme si Tesco a Kaufland a odpoledne nám rychle uteklo.

Bylo to nejvíc super odpoledne po dlouhé době.

Moc ti děkuju Miláčku <3
Strašnou radost z toho mám :*

Žádné komentáře:

Okomentovat