pondělí 31. března 2014

Krásná včerejší neděle...

Takže konečně byla ta neděle na kterou jsem se strašně moc těšil, protože budu krásně s Vendulkou a budu se mít moc fajn. Probudil jsem se docela brzo, no ale to mi nějak nevadilo ležel jsem a odpočíval. Těšil jsem se hlavně na odpoledne až pojedu za tou mojí slečinkou. Takže jsem si přichystal učení které si vezmu(nakonec bylo uplně zbytečné) pak jsem si dal oběd a kolem jedné hodiny jsem teda jel pěkně k Vendulce. Cesta utekla rychle no už jsem se to naučil snad na slepo tu trasu k Vendulce. Takže jsem tam dojel a už jsem ji viděl to moje krásné sluníčko. Pěkně jsme si řekli že pujdeme na procházku na tu jsem se fakt těšil. Pěkně jsme se procházeli po celém  městečku, to bylo fakt moc super trvalo nám to kolem dvou hodinek ta pěkná procházka hezky parkem, potom městem kolem školy a všude možně. No já když jsme šli parkem tak jsem cítil nějaké grilováníčko tak mě napadlo jestli by jsme si taky mohli něco udělat, protože jsem na to měl moc chuť. Takže když jsem se vrátili k Vendulce tak jsme si domluvili grilováníčko, zajeli jsme do města pro něco dobrého a pak se grilovalo a papalo, bylo to fakt užasné první grilováníčko a bylo to moc dobré. Potom jsme tak seděli venku protože tam bylo fakt teplíčko. Vendulka si pak šla umejt vlásky a já jsem jí šel asistovat. Ona to má strašně ráda ja ji vždycky krásně pomužu a moc moc má radost :D no potom jsme chvilku spolu seděli povídali si a já jsem pak jel domu, protože jsem se teda ještě potřeboval učit jelikož se na to u Vendulky nedostalo. Byl to ale fakt užasnej den.
Vo.

Žádné komentáře:

Okomentovat