sobota 29. března 2014

Neděle 30.3.2014...

Sobota večer a já přemýšlím co dělat zítra, ještě že jsme se domluvili s Vendulkou, že budeme spolu ona se musí učit matiku a já účetnictví, protože zejtra mě čeká docela velká a rozhodující písemka. Takže se spolu budeme chviličku učit, ale hlavně že mužu být s Vendulkou. Jen co se teda něco naučíme, tak určitě se půjdeme projít zejtra, protože bude  krásný a teploučký den a Vendulka má strašně moc ráda procházky a já také když je Venku hezky teploučko. Potom uvidíme co budeme dělat, taky mě  čeká za 14 dní první zkouška maturity na kterou se teda nějak moc netěším, ale nějak to zvládnu od Vendulky za to budu mít pěkné překvápko a strašně moc se na to těším, bude to opravdu moc super. Určitě se těším až bude konečně tohle všechno hotové a doufám, že to taky bude všechno úspěšné. Potom bude určitě více času sem psát. Takže na zejtřek se fakt moc těším, doufám že s moji prdelkou udělám nějaké krásné fotečky, které sem pak mužeme dát.
Vo.

Žádné komentáře:

Okomentovat