sobota 22. března 2014

Společná neděle.

Tak jsem jsem říkala, že si to spolu vynahradíme, tak to i bude. V pátek, jsme měli první "vynahrazování" a moc jsme si to užili. Miláček nám udělal výbornou večeři: obložený talíř se šunkou, salámem, sýrem a dvěma druhy sýrové pomazánky a pro mě speciálně udělal rajčátka s mozzarelou, protože ví, že to mám moc ráda. No a to jsme se domluvili, že bychom v neděli jeli do kina a prošli si hezky spolu Hradec. Moc se tam oba těšíme. Máme rádi takovéhle výletky. A moc se těšíme až bude tepleji a stálé počasí, abychom mohli někam dál na opravdoví výlet. Už se moc těším na letní prázdniny bude to moc super.
Dneska je opravdu krásné počasí tady. Ale bohužel jakmile začíná jaro, tak pro mě začínají muka. Alergie a astma se rozjede v plným proudu společně s ekzémem. Jo je to super :D Ale doufám, že to brzy přejde. Až budu dospělá. No jinak nevím co bych napsala. Snad jen to, že se strašně těším až budeme opět spolu. Budu se teď snažit častěji přidávat příspěvky, protože si myslím, že jednou až si to budeme číst budeme moc rádi, že jsme si tyhle vzpomínky zaznamenávali.

 Vé.


Žádné komentáře:

Okomentovat