neděle 16. března 2014

Není času nazbyt..

Moc bych se chtěla omluvit, že sem skoro vůbec nepíšeme, ale teď je to všechno nějaké hektické. Jsme rádi, když máme chvíli pro sebe. Vůbec nevím, čím to je. A teď ke všemu máme ještě trápeníčko s Vojtínkem. Před několika měsíci měl antibiotika, jak již tu bylo napsáno. A teď se k tomu ještě přidalo dlouhodobé nachlazení a k naší radosti i zánět šlach. Takže se mi miláček trápí bolestmi a aby toho neměl málo tak má něco s nohou a nemůže chodit. V pátek jsme byli u něj a jeho to tak bolelo že chodil celý den o holi jako Dr. House :D Já jsem se mu musela smát, ale jen maličko, protože jsem viděla jak ho to bolí. Udělali jsme si večeřičku - teda měla j sem z toho radost, protože jsem byla "povýšena" na kuchařku a mohla jsem si to udělat jak jsem chtěla. Takže Vojtík si akorát udělal obložený talíř se šunkou, sýrem a salámem a mě ještě udělal rajčátka s mozzarelou. Já jsem nám udělala zeleninový salát s cottagem, který máme oba moc rádi. Pak měl takové bolesti že si musel lehnout a já mu chtěla udělat radost, tak jsem se vrhla na nádobí, ale jelikož jsem zvyklá na jiný kohoutek tak jsem se několikrát opařila a začala jsem být tak vzteklá, že mě slyšel i Vojtík v pokojíku. Ale nakonec jsem to zvládla. Oba jsme byli z toho takoví mrzutí a skoro celý den jsme se jenom "plácali". Ale nakonec jsem měla ještě takový nápad jak mému pacientovi zvednout náladu a musím říct, že se mu asi hrozně moc líbil a nakonec celý večer dopadl na jedničku.
Takže nakonec celý den nahradil až večer :))

Budu se snažit sem začít opět více psát.
Vé.

Takhle ta mňamka nějak vypadala :)


Žádné komentáře:

Okomentovat