úterý 25. března 2014

Úterý 25.3.2014

Dnešní den ve škole byl opravdu hrůza. Vůbec to neutíkalo a navíc jsem byla sama, protože Kristýnka není ve škole. Ale nic nenadělám. Opravdu nemám ráda, když jsem odstrčená. Určitě ten pocit, každý zná :(
Oběd taky stál za prd. Podivná zelená omáčka, se slepenou rýží a plackou, která vůbec nepřipomínala kuřecí prso. Aspoň, že po tom jsem byla chvíli s Vojtíkem. Ale jedna věc mě potěšila: Poprvé jsem zalhala učitelce aniž bych zčervenala :D Bylo to z toho důvodu, že jsem nechtěla být zkoušená, protože se blíží datum s mým jménem. Takže jsem celý týden nervů z ekonomiky hodila chytře za hlavu s výmluvou, že jsem sešit nechala u babičky a budu ho mít až příští týden. Učitelka je fajn, a zatím mě má i celkem ráda, takže se tomu zasmála a já mám klid.
Už se těším na zítra až budu s Vojtíkem. Pojedeme spolu na nákup a pak se půjdeme projít po mém městě. Musím zajít totiž na poštu pro něco TAJNÉHO pro Vojtíka k svátku. Snad jsem vybrala dobře a bude mít z toho velkou radost.
Dneska se učím na mluvnici a snažím se trochu připravit na páteční písemku z dějepisu.
No je toho teď celkem dost. Brzy sem opět napíšu.
Zatím se mějte krásně :))
Vé.

Žádné komentáře:

Okomentovat