pondělí 24. března 2014

Nedělní kino.

Včera neděle byla, a pršelo celý den. Takže nápady, co podniknout v neděli byli celkem zúžené. Ale nám to vůbec nevadilo.
Takže náš napadlo, že by jsme se mohli opět podívat do FUTURA v HK, protože oba dva potřebujeme nové jasní botasky. Vojta k tomu domluvil kino a bylo to domluvené. Před tím než přijel jsem se snažila vyfiknout, ale bohužel v dešti a větru moc krásy neuděláte :D Vzali jsme taťkovi navigaci, aby jsme jí provětrali a už se jelo :) Cesta nám celkem rychle utíkala (když pominu to, jak jsme se trošku pošťouchli).
Když jsme tam dojeli nebylo nikde místo, všude plno - což bylo něco pro mého vzteklounka (:P), který tyto situace má hrozně rád. Takže na moje "velké" přání jsme museli na střechu a zrovna v tom velkém dešti jít AŽ ke dveřím. No, pro mě to prostě byla noční můra :D Ale Vojta je džentleman a vzal mě pod deštník, který pak zanesli zpátky, abychom se sním nemuseli tahat.
Pak jsme si procházeli krámky a Vojta obhlížel obchody s botami, aby potom šel už najisto. Samozřejmě jen obchody, kde měli boty adidas, protože jiná značka prostě pro něj neexistuje :) (ale mě to nevadí, každý máme nějakou zásadu a na tuhle se zvyká dobře). Potom jsme šli do kina, kde koupil půllitrovou Coca-Colu a velké nachos se sýrovou omáčkou. A kino začalo. Byli jsme na nové české komedii 10 pravidel jak sbalit holku a byl to celkem fajn film. Na dvousedadle jsme mazlili a chřoupali.
Film utekl rychle a tak nadešel čas na obchůzku krámů.. Prošli jsme skoro všechno a nakonec Vojta si vybral tmavomodré  fakt hezky adi. Pak jsme se stavili v New Yorkeru, kde Vojta něco měl zalubem. Ještě jsme museli koupit něco k jídlu a k miláčka štěstí měli zrovna akci v "mekáči" na Big Mac za 40. No to byla událost, kterou si nemohl nechat ujít :D Mě tam koupil Caprese salát.
Potom jsme ještě jeli do Tesca, kde je Deichmann, abych si i já koupila nějaké botasky (já jsem chtěla nějaké obyč.). Tak po obrovské poradě jsem si nakonec vybrala černý normální, jaký jsem si asi představovala. Pak jsem tam zašla ještě do New Yorkeru, kde mi Vojtík udělal obrovitáánskou radost, protože mi koupil sám od sebe, pro mojí radost kecky. Jsou fakt hezký. Mám z nich velkou radost. Stejně jako ze všech věci, které od něj dostanu.
A bylo na čase pomalu se vrátit domů. Ta byla fajn, byli jsme už unavení a spokojení nákupem. Tak sem Vojtíka krmila hambáčem a potom jsem si dala já i ten salát (byla to moje premiéra, měla jsem to poprvé) a moc mi chutnal. Vojta nakonec nasoukal ještě druhý a byli jsme oba nadmíru spokojení.
Chvíli u nás pobil a pak jsme se každý vydal do své postýlky vyspat se na dnešek.
Moc jsme si to užili a děkuji ti za krásně prožitou neděli! <3
Vé.

Ve skutečnosti jsou mnohem hezčí! Děkuju moc za ně :*

Žádné komentáře:

Okomentovat