sobota 22. března 2014

Výlet do Prahy :)

Ve středu jsem nebyla po dlouhé době s Vojtíkem a to z toho důvodu, že jsme se třídou jeli na výlet do Prahy. Jeli jsme na veletrh fiktivních firem do Holašovického veletržního paláce. Jeli jsme tam autobusem a já jsem se celkem těšila. S holkama jsme zabrali "pětku", bylo to super autobus ten zájezdový. Celou dobu jsme si povídali s Kristýnkou, je to nejvíc fajn slečna, kterou mám v poslední době nejraději a je mi nejbližší. Holky se s námi moc nebavili. Cesta tedy utekla rychle. Před palácem jsme dostali úkoly a s holkama jsme je šli rychle splnit, protože tam byl hrozný vzduch. Pak jsme dostali rozchod a rozdělili jsme se, dvě holky chtěli zůstat na pouti, protože se báli cestovat. Já jsem sice taky "posera" ale řekla jsem si, kdy se tam zase dostanu. Tak jsme se spolu se spolužáky vydali tramvajem do Palladia. Připadali jsme si tam jako v ráji, Takových obchodů jsem v životě neviděla. Prošli jsme skoro všechny a holky nakupovali, já moc ne, protože sem byla blbá a udělala chybu :D Pouze jsem si koupila tílko na léto v Ann Christine. Pak přišel čas sehnat lístky na tramvaj nazpátek k paláci. Šli jsme tam s klukama, aby nám ukázali, kde se to dá sehnat. A věřte mi nebo ne, koho jsem potkala. Viděla jsem Paroubka s jeho opicema :D Bylo to moc ho vidět naživo, prostě jsem byla vidlák ve městě já si to přiznám :)) Pak nadešel čas zpátky, opět se odehrávalo to, co cestou tam, celou dobu jsme si zase povídali s Kristýnkou. Moc jsme si to spolu užily. Sice jsem nebyla s Vojtíkem ale my si to vynahradíme.
Takže to byl můj středeční den.
Vé.

Na obrázku nevypadá tak hezky ale ve skutečnosti je hezký :)

Žádné komentáře:

Okomentovat