pondělí 17. února 2014

Včerejší výlet na Ford...

Takže nastala nám neděle a už od pondělí jsem s Vendulkou plánoval si udělat výlet do jednoho horského městečka kde se měl konat Ford snow tour 2014 já jsem se tam opravdu docela těšil, na nějaké ty soutěže a na projížďku autem, konečně bylo po jídle a já jsem si zajel pro svojí milou Vendulku. Chviličku jsme byli u ní než se pěkně připravila ona se vždy krásně musí načančat aby jí to co nejvíce slušelo, ale ona to nepotřebuje protože ji to sluší pokaždé když ji vidím a jsem s ní, je to prostě ta nejhezčí holka pod sluncem. Pak jsem tedy jeli, cestou jsem se stavili v obchodě pro něco dobrého a pokračovali jsme až na místo. Teda musím říct, že než jsme to našli chviličku nám to dalo, ale Vendulka si poté opět všimla ukazatele a pak už to nebylo nic těžkého a jeli jsme teda na jistotu. Popravdě jsem si myslel, že to budou mít mnohem lepší, ale tak byl to druhý den a bohužel to za nějaké dvě hodinky mělo končit. (chtěl jsem jet již v sobotu, ale musel jsem do práce) No prohlídli jsme si nějaké ty auta podívali se co tam mají, ale jako auta pěkná to můžu všem jen doporučit. Potom jsme jeli k nám protože se Vendulka chtěla podívat ještě na matematiku, se kterou doufám jsem ji aspoň maličko pomohl, aby to lépe zvládla šikulka moje. Když bylo kolem páte měli jsme naučeno pěkně uvařený čajíček a dobrou svačinku a poté i věčeři, také nám zbyl čas na věnování se jen a jen sobě, takže jsem měl velkou radost. Nakonec jsem měl mnohem větší radost z toho že jsem byl krásně s ní a užil si den po jejím boku, než z nějakého ford snow tour. Kolem šesté hodiny jsme jeli k Vendulce abych tam ještě nějaký ten čásek byl. Takže z mého pohledu to byl opravdu super den a to jen a jen díky mé sladké přítelkyni, která se mnou vydržela koukání na auta a pak celý den. Je prostě dokonalá a chci jí moc poděkovat za ten užasný den.
Vo.

Žádné komentáře:

Okomentovat