čtvrtek 6. února 2014

Holka a PSP :)

Já osobně PSP nemám, ale můj přítelíček ano. Přičuchla jsem k němu úplně náhodne, když jsme si tak povídali a on řekl že ho má. Tak jsem ho chtěla vidět a zkusit, jsem zvědavá jak stará Blažková no :D
A stala se ze mě postupně hráčka, která si občas ráda zahraje. Mezi moje nejoblíbenější hry patří všechny díly God of War - tu jsem si fakt oblíbila. Teď zkouším Dante´s Inferno - to je hodně na způsob GoW ale podle mě těžší. Taky mě baví Call of Duty - ale ty mám ráda i na PC :) A jako druhou mojí nejoblíbenější řadím 2 díly Crashe - Crash Of the Titans a Mind over Mutant. Ty jsou prostě super. Hrála jsem i klasické "dětské" a taky nebyly marné :D Třeba Toy Story 3, Rattatouille, Shrek the third. Snad to co mě nejméně bavilo byl Wall-e, Star Wars (promiň miláčku, zkoušela jsem to a vůbec mě to nebavilo :P ), a nebaví mě ježdění autem jako Need for Speed třeba.
Dokázala bych na něm pařit spoustu hodin ale to nejde, od té doby co jsem na něm jeden čas závislačila, dala jsem si maximum hodinku za den. Aspoň nedělám Vojtíkovi ostudu, když se v těch pc hrách moc nevyznám, teda snad :D

Vé.

Žádné komentáře:

Okomentovat