středa 5. února 2014

Vysněné šaty ♥♥

Zdravím váš všechny. Když jsem se dneska ráno koukala na televizi koukala jsem na pořad o pořádání svateb. A tak mě napadlo, že bych sem přidala článek a svatebních šatech. Určitě každá z nás už od mala snila o svých vysněných svatebních šatech - dlouhých, bílých se závojem. Sen každé mladé slečny. Ani mě se tohle nevyhnulo :) Uvědomuji si, že na tohle mám času dost až to bude aktuální, ale přece není na škodu občas se kouknout abych až to bude aktuální měla představu :P To mi prostě nikdo nevezme.
Občas se nostalgicky zamyslím a představuji si jaké to bude až budu obcházet butik po butiku a budu si zkoušet různé šaty. Každá slečna ten den si musí připadat jako nejkrásnější žena na světě. Moc bych si přála vypadat tak krásně a když by mě můj nastávající manžel poprvé uviděl byl by  ze mě úplně vedle. Ale to si jistě přeje úplně každá.
Našla jsem pár nejkrásnějších :)
Ty nejkrásnější!
A mrkla jsem se i na pár krásných svatebních bot :)
Tyhle to u mě vyhráli!
A jaké jsou ty "vaše"? Co se Vám nejvíce líbí? Pochlubte se s nimi také :)
Vé.

Žádné komentáře:

Okomentovat