neděle 2. února 2014

Po dlouhé době neděle bez miláčka

Dneska jsem po dlouhé době celou neděli s rodiči a né s Vojtíkem. Je to změna, kterou bych opravdu nemusela mít pořád. Ale domluvili jsme se tak, protože rodiče mě se sourozenci chtěli udělat malou oslavu, nám za krásné vysvědčení (ségra měla samí jedničky v 7 třídě a já měla 1 trojku - z "podělané" matematiky a 6 dvojek, zbytek byly jedničky). Takže jsme jeli na oběd, kde jsme se perfektně nadlábli. Byli jsme v Týništi v motelu Roubenka. Je to tam moc krásný, dýchá tam atmosféra staré dřevěné chaloupky a jídlo tam mají excelentní, není to žádná hospoda a vaří tam fakt na jedničku. Když jsem se koukala na menu bylo mi jasný, že s mastnými a smaženými jídly mám amen. A tak jsem po dlouhé době narazila na jídlo, které mě zaujalo a musím říct že bylo vynikající. Bylo to kuřecí steak s mozzarellou a rajčaty na špenátovém lůžku, k tomu jsem si dala opékané brambory. Když to přinesli vonělo to stejně tak jako to vypadalo byla to dobrota. Dlouho jsem si tak v restauraci nepochutnala. Dneska sem snad ještě něco přidám. Teď jsme se právě se ségrou po čajovém dýchánku rozhodli začít cvičit, takže cvičíme :D držte nám palce.
Jinak mi tu moc Vojík chybí, už se těším na zítra až budeme spolu a domluvíme si plán na středeční výlet - Hradec + Kino, už teď se moc těším!

Vé.


Žádné komentáře:

Okomentovat