pondělí 3. února 2014

Zmařený maturitní ples :(

Popravdě se to stalo asi 6. ledna, kdy měl mít Vojtík maturitní ples. Moc se na něj těšil a pilně na něj trénoval, když jsem ho vždycky viděla jak je rozzářený a natěšený... A pak přišla krutá rána. Pár dní před plesem dostal vysoké horečky a v krku nemohl ani polknout. Snažil se to léčit doma, přecházet to, ale marně. Musel k lékaři a ten mu dal silné antibiotika. Byl z toho celý smutný a v den plesu s ním nebyla skoro řeč. Ale to všichni chápali. Když se uzdravil přijel ke mě a vypadalo to, že má něco za lubem. Chvíli mě napínal a potom mi to ukázal. On mi na ples koupil šaty!! Moje první šaty, byla jsem tak překvapená a šťastná. Ale hned po tom mě přepadl pocit smutku, protože jsem se bála, že mi ty šaty nebudou. Ale to jsem se pletla. Miláček trefil velikost a šaty mi byli. Mám z nich doteď velkou radost :) Sice přišel o událost na kterou se každý maturant těší, ale slíbili jsme si, že půjdeme na nějaký jiný ples a tam si všechno pokusíme vynahradit :) Takže všechno zlé, je k něčemu dobré.
 Achjo zase sem se chlubila :D ale bohužel mi to nedá a musím vám je ukázat:
Ve skutečnosti jsou ještě krásnější!
Vé.

Žádné komentáře:

Okomentovat