čtvrtek 6. února 2014

Kino a výlet do HK

Takže včera jsme konečně byli po nějakém čase v kině na filmu Vejška.  Musím uznat že cesta tam byla celkem zajímavá, ale dopadlo vše nakonec dobře Vendulka je totiž hodná a umí úžasně uklidňovat člověka. Ale jako abych řekl něco také k filmu. Nebylo to ani moc podle mého očekávání. Nebyla to čistá komedie kde by se člověk jen a jen smál, spíše to byla realita dnešního života. Takže nakonec jsem byl docela spokojený  s tímhle filmem. Potom jsme si s Vendulkou prošli celé  Obchodní centrum a koukli se na nějaké pěkné věci. Já Vendulce udělal radost novým šperkem takže měla opravdu radost a mě se to moc líbilo jak krásně se ona směje. No cestou tam jsme si vybral ještě novou mikču, kterou vybrala Vendulka jako pěkná opravdu ano. Potom jsme se vydali cestou pro moje nové zimní botky, byla to celkem sranda měli jsme navigaci kterej se moc nechtělo ukazovat k tomuto místu, jinak nás ale vedla dokonale. Tak musím uznat že já jsem byl celkem nervozní ale Vendulka věděla přesně kam jet takže mě navedla a pak už jsem také věděl. Když jsme dojeli tak jsme došli pro ty moje nové botky. Jsou celkem fajn takže jsme byl spokojen. Potom jsme si vyrazili na něco dobrého chtěl jsem do restaurace na nějakou dobrou véču, ale Vendulce se moc nechtělo měla totiž chuť na něco zdravého tak si dala výbornou zdravou věc no a já jsem si dal pizzu. Potom jsme konečně jeli domů, celkem pozdě abych pravdu řekl, no byli jsme tam celý den a člověk to ani nepozná jak to celé letí. V autíčku jsme to snědli i když Vendulka si nechala teda svoje papání také na dnešní snídani. Ale naštěstí ochutnala také pizzu i když jen maličko aby si držela asi linii. Takže já jsem byl hodně moc spokojený se včerejším dnem. No už se těším na další takový den a na další pěkně strávený čas s mojí dokonalou ženuškou :*
Vo.

Žádné komentáře:

Okomentovat