úterý 4. února 2014

Jak pokračuji v angličtině :)

Zdravím čtenáře :) Dneska jsem se chtěla zaměřit jak pokračuji v učení angličtiny, abych si mohla splnit sen. Od Vánoc jsem přečetla několik kapitol knížky PS: I love you. S miláčkem jsme se v pátek koukali i na filmek a můžu jen potvrdit, že film byl moc krásný. Musím na něj ale "prásknout" že on je daleko více citlivý jak já. Scéna co byla asi nejsmutnější jsem skoro obrečela ale vydržela jsem to, za to když jsem se otočila na Vojtík uviděla jsem jak mu tekla slzička :P Bránil se zakecával to, ale stejně musel kápnout božskou. Je super, že se nestydí dát své city najevo :) A jak pokračuji s tou angličtinou? Kromě překládání knížky, jsem si stáhla do mobilu aplikaci na učení anglických slovíček, takže neustále listuji ve slovníku když si nevím rady. Naše učitelka angličtiny nám objednává anglické časopisy, a já si v nich poctivě listuji a plním a překládám úkoly. Víc toho pro sebe udělat nemůžu. Vlastně ano, každou neděli doučuji Vojtíka angličtinu jako přípravu na maturitu a musím říct, že se velice snaží a moc mu to jde. Hrozně mě tohle baví :) Snad to také k něčemu bude.
A vy? Jaký máte názor na učení jazyků doma? :)
Vé.

Žádné komentáře:

Okomentovat