pondělí 10. února 2014

První den ve škole po prázdninách :)

Dnešní den byl opravdu náročný. První den ve škole a byl to hrozný den. Nejenže jsem si nezjistila, že se změnil rozvrh a já nebyla totálně na pondělí připravená je fakt super pocit :D Takže první hodinu jsem hledala jak blbec po celé škole. Naštěstí jsem jí našla. Ale aspoň že jsem byla po 2 dnech zase s Vojtíkem, sice jen 20 minut ale za to krásných. Moc mu to v té mikče sluší <3 Je úplně jiný, než když pořád chodí v černé barvě. Jsem na něj hrdá! Pak mě šel ještě vyprovodit na autobus a pak musel na hodinu. Cesta domů byla hrozná!! Než mi vystoupili holky byla  to pohoda ale pak tam nastoupila jedna moje neoblíbená rasa, kterou opravdu a právem nemám ráda. Takže cesta na zastávku byla hrozná. Naštěstí jsem to v pohodě zvládla a cestou domů jsem se ještě chvíli prošla. Doma mi pak volal Vojtík, že náramek který jsem si ve spánku rozbil se opravil a může mi ho další den dát. Jenže to zas nepůjdu já do školy, protože zítra jdu na kontrolu k lékaři.
Už se moc těším až zas budu s ním. Každý den s ním je nové dobrodružství :*

Ve.

Žádné komentáře:

Okomentovat