pondělí 3. února 2014

Zase máme prázdniny :)

Ano je pondělí a my máme pololetní prázdniny. Představa týdnu volna je fakt super. Dneska mi konečně přijede Vojtík a budeme spolu. Aspoň jedna příjemná věc. Dneska totiž musím k doktorce kvůli mému ekzému, který jsem měla přes vánoce i v obličeji. Moc se mi tam s mamkou nechce, nemám tyhle doktory moc ráda. Aspoň, že tam se mnou pojede Vojtík, abych nebyla tak nervózní. Týden se mnou doma je i ségra s bráškou, který nemusí do školky. A tak budu doma hospodařit já :) Dneska jim dělám pizzu, kterou máme rádi a museli jsme se smát jak na obrázku vypadala luxusně a když jsme ji rozbalili tak to byla placka s červeným polivem a kousky sýra :D já vím, že tohle bych jíst neměla ale co, jednou za čas se nic nestane :) Nahradím to zase jinou aktivitou. Třeba se půjdeme s Vojtíkem projít a budeme si hezky povídat :3
Určitě sem napíšeme jak jsme se měli v Hradci. Tak mi držte palečky ať dneska dopadnu dobře.
S pozdravem Vé.

Žádné komentáře:

Okomentovat