středa 19. srpna 2015

Nákupy kosmetiky červenec - srpen

Ahoj všichni,
dnes bych se s Vámi chtěla podělit o novou kosmetiku, kterou jsem si pořídila nebo dostala od přítele :) A jdeme na to:


Jako první jsem si v Rossman pořídila od Essence houbičku na Make-up, původně jsem si chtěla koupit štětec od Makeup Revolution London, ale řekla jsem si, že makeup nepoužívám jenom BB krém a korektor, nemá cenu investovat do štetce (stejně ale příjde doba, kdy budu muset). Líbí se mi na nich ta barvička, v balení byli 2 - pastelově modrá a světle fialová. Modrou jsem dala své sestřence. Líbí se mi, že po použití je stačí umýt a vyčistit a můžu je použít znovu. Ještě jsem jí pořádně neozkoušela, až ji budu používat delší dobu, pokud budete mít zájem můžu napsat recenzi :)
Cena 59,-



















Další věc jsem dostala od Vojtíka ségry, která si tuto řasenku koupila, ale nevyhovovala jí, tak mi jí dala na vyzkoušení. Mluvím o Rimmel London Lash Accelerator.  Já osobně, bych si ji už znovu nekoupila. Je ale pravda, že mi řasy pěkně prodlouží a rozčeše, ale to je tak všechno. Prodlouží je, ale objem jim nedá. Většinou jí kombinuji s jinými řasenkami, abych dostala kýženého efektu. Řasenka, není tekutá ani suchá, má příjemnou konzistenci. Má prý komplex podporující růst řas, avšak toho jsem si nevšimla. Kartáček je drobný s mnoha štětinkami. Já osobně mám raději plastové kartáčky ale i klasické mi udělají pěkné řasy. Cena se pohybuje okolo 90 - 190 ,-.


Teď k další řasence, kterou jsem dostala od svého milovaného muže. Koupil mi řasenku na kterou jsem už delší dobu šilhala a stále se jí neodhodlala vyzkoušet. Na mysli mám na všech blozích omýlanou Maybelline Lash Sensational Mascara. Která je už o poznání mnohem mnohem lepší. Má plastový kartáček ve tvaru vějíře. Řasy hezky natočí a vyzdvihne. Zatočenou částí kartáčku vlasy natočím a druhou stranou jim dodám objem. Zatím to je nejlepší řasenka, kterou jsem vyzkoušela. Hned po Maybelline One by One řasence, kterou jsem naprosto zbožňovala. Řasenka není úplně tekutá a moc mi vyhovuje, nedrolí se a vydrží mi celý den. Jsem s ní moc spokojená a rozhodně to není moje první balení.


Poslední věc, kterou jsem si koupila sama byla novinka od L´orel a to BB Stick. Upřímně jsem ho ještě ani nenačnula, protože chci dodělat BB krém od Nivei, který mi vůbec nevyhovuje, ale lituji ho vyhodit. Stačí, že jsem další dala své ségře, protože bych to prostě nestihla všechno vyzkoušet.
Určitě na něj plánuji samostatnou recenzi, protože se na to moc těším. Líbí se mi ten nápad, že je v tyčince a budu ho moci dát do kabelky a kdykoli během se budu moci upravit. Je v dostání ve dvou odstínech Light to Medium a Medium to Dark. Jelikož jsem bledulka, jasně  vyhrálo to světlejší provedení.
Kupovala jsem ho v Rossmanu za cenu v akci 199,-, normální cena je však 299,-. 

A jako poslední věc, jsem si připravila mini recenzi na hřeben z ebay alias Tangle Teezer. Stál 59,- a velmi mile mě překvapil. Oproti novým hřebenům aka Tabgle Teezer, co nově prodávají v Dm má velice měkké a příjemné štětinky, co se o tom z Dm říct nedá. Má i poměrně kvalitní zpracování a vlasy krásně rozčeše a pročeše. Je velmi příjemný a ja už jiný hřeben ani neupožívám. Po skoro 2 měsících používání si svým tvrzením již můžu být jistá. Jsem ráda, že jsem si ho pořídila. Cena odpovídá kvalitě. Určitě ho můžu všem doporučit. A nejedná se o spolupráci s ebay, kupovali jsme to za vlastní peníze. 
A to je pro dnešek opět všechno, doufám, že moje názory pro Vás byli přínosné a já jsem Vám pomohla se rozhodnout v koupi nějakého výrobku.
Mějte se krásně :)

Žádné komentáře:

Okomentovat