pondělí 17. srpna 2015

WISHLIST#2- Knihy

Zdravím všechny,
dnešní článek bude opět seznam přání, ale tentokrát těch knižních. Asi o mě nevíte, ale jsem už od mala vášnivá čtenářka a není u mě problém přečíst 500 stránkovou knihu za dva dny. Bohužel mám teď před maturitou a to si nemůžu číst to, co bych chtěla. Povinnou četbu mám už dávno přečtenou jen ji teď musím dávat pomalu do kupy (z poloviny už to téměř mám) a řekla jsem si, že za odměnu si sepíšu seznam knih, co bych si chtěla přečíst a postupně rozšířím svojí knihovnu (a nejen v poličce i v čtečce).
Tak jdeme na to :)

Tohle jsou knihy, které si určitě pořídím a moc se těším až je budu mít doma a budu se moci do nich začíst. Až na tu kolekci Mládí v hajzlu od C. D. Payne - já totiž už skoro celou kolekci mám, Vojtík mi vždy koupí jednu z knih a mě zbývají už jen poslední 3! Miluji tohle čtení plné humoru a zvratů. Četl jste někdo nějakou? Pokud ano určitě mi napište jestli z to stojí.
Plánuji další články, máte se na co těšit :)

Žádné komentáře:

Okomentovat