středa 19. srpna 2015

Narozeninové radosti (I. část)

Ahoj,
blíží se mé narozeniny tak jsem se vypadala s mamkou, ségrou a babičkou na nákupy. Měla jsem našetřené nějaké peníze, tak jsem se rozhodla "rozšoupnout" a nějakou tu kačku utratit. Byli jsme v OC Futurum v Hradci Králové. Těšila jsem se jak si toho nakoupím, a ono slev moc nebylo (nebo bylo, ale ne na to po čem jsem tak toužila).
Takže z celodenního nakupování jsem si přivezla "jen" 5 věcí.

První co jsem ulovila byl šátek z New Yorkeru který byl ve výprodeji ze 199,- na 80,- - no není to nádherná cena? Takže jeden byl můj. Myslím si, že ke světle hnědé kožené bundičce bude vypadat skvělě!
Další věc, kterou jsem ukořistila byla v Tally Weijl. Do toho obchodu moc nechodím, jelikož mi přijde, že tam mají velikosti jen pro 13-leté malé holčičky, které jsou vyzáblé na kost. Nic pro normální holky jako jsem já :D Ale jelikož mám v tomhle věku ségru, tak jsme tam přece jen zavítali a mě padlo do oka tričko s výstřihem do V, v krásné min barvičce. Má příjemný bavlněný materiál a na mé lehce opálené pleti vypadá skvěle. Škoda, že můj skvělý mobil neumí dobře vyfotit.
Původní cena byla 249,- a ve slevě bylo za 99,- takže super cena. Překvapila mě velikost já jsem v životě XS neměla a zvlášť ne v tomhle obchodě. Příjemně mi to zvedlo náladu :D
Poté jsem zavítala do h&m, kde jsem se chtěla podívat na kalhoty, jelikož těch není nikdy dost. V poslední době jsem si dost oblíbila rifle v pase na gumu, šetří to dost času se zapínáním knoflíků a cena je velice přijatelná (za normální rifle bych měla 2 tyhle), mají jedinou nevýhodu a to, že nemají vepředu kapsy, což mě osobně nevadí, protože v nich stejně nic nenosím.
Cena 329,- , velikost M (38)

















A konečně ten největší dárek, který jsem nadělila sama sobě a který jsem neměla vůbec v plánu si pořídit. Šla jsem se podívat do bot, což jsem neměla dělat, protože miluji tenisky a upřímně, jsem ještě neměla nikdy "značkové" boty. Doteď jsem si vystačila s Deichmannem, ale to se po téhle zkušenosti mění a už NIKDY nechci boty z Deichmanna. Původně jsem držela v ruce černé conversky, které mě dost zklamali, protože v ruce a na noze vypadali zcela obyčejně (ale upřímně na mém wishlistu pomyslných věcí, jsou v bílé barvě) nebo jsem si zkoušela světle růžové Vansky, ktré mě úplně okouzlili, ale bohužel neměli mé číslo. Už jsem to vzdávala, když v tom mi ségra ukázala nádherné Nike Air Max. Byla to láska na první pohled. Byli v černé barvě v kontrastu se zářivě růžovou, která se na světle třpytí. Naprosto mě okouzlili a já měla pocit, že je musím mít. Vyzkoušela jsem si je a na noze vypadali skvěle. A cena mě taky překvapila. Dámské stojí 3000,- (za ty peníze, bych si je nikdy nekoupila), ale já mám dětskou nohu, tudíž dětské boty jsou v normální ceně ještě levnější, měla jsem obrovské štěstí, protože ještě z té původní dětské ceny byli zlevněny na 1300,- - což sami uznejte je zadarmo. Tak jsem si je s obrovskou radostí šla vyzvednou k pokladně a teď se už nemůžu dočkat až je konečně vezmu ven.
NIKE AIR MAX ST - původní cena 3000 ,- ve slevě 1300,-


Takhle vypadají na obrázku v e-shopu
Uznejte, nejsou krásné? Já jsem z nic úplně vedle, k mému ležérně-sportovnímu stylu se hrozně hodí.
Tak a to je vše, co jsem si koupila za své penízky. Zbytek narozeninových dárečků, bude od mých nejbližších.

Dneska je hrozně ošklivé, deštivé počasí, aspoň mám čas lenošit a věnovat se blogu.
Ještě dnes nebo zítra ráno sem přidám článek o kosmetických nákupech :)
Máte se na co těšit. 



Žádné komentáře:

Okomentovat