středa 5. srpna 2015

WISHLIST#1 - Narozeniny

Pěkné dopoledne,
tak mě napadlo další téma, které se tu bude opakovat v nějakých intervalech. Jak už z nadpisu vyplývá bude to můj seznam přání vždy na nějakou událost - svátek, narozeniny, vánoce. A teď se blíží moje 18. narozeniny. Ano hrozně to letí, vůbec mi nepřipadá, že budu dospělá. Cítím se pořád jako vysmátá puberťačka. Tak mě napadlo vytvořit si seznam přání, co bych si přála dostat k narozeninám a pak to porovnám se skutečností - tedy co jsem potom dostala.
Podle mě to zní dost zajímavě co myslíte vy?
Tak se do toho zrovna pustím.

  1. Tenisky
Ano zní to blbě já vím, ale nikdy jsem neměla značkové tenisky. Pokud se nepočítá Deichman či New Yorker a takové ty levnější značky. A nebo jinak, nikdy jsem neměla tenisky dražší než 1000,-. Vyrůstala jsem v tom, že je zbytečné kupovat si takhle drahé boty, když se stejně zničí. Teď si ale myslím, že po 18 letech bych si alespoň jednou zasloužila nějaké pořádné kvalitní a značkové tenisky. Po koukání na internetu a obchodech se mi hrozně líbí ADIDAS SUPERSTAR. Jo, mají se skoro všichni a co na tom? Teď na tom nesejde, všechno oblečení je ve všech velikostech dostupné pro všechny, tak se není všemu divit. Mě se prostě líbí a ostatních názory mě nezajímají.

2. PANDORA šperk

A už se narozenin nemůžu dočkat. Je to docela drahá záležitost, ale jak to tak v rodinách bývá vždy chtějí své dceři k 18. narozeninám něco na památku, co jim zůstane na celý život. A mojí mamce se nápad pandory moc líbil, takže jsme vybrali náramek na který si budu dávat přívěsky související s událostmi v mém životě. Jsem z toho tak nadšená a už se nemůžu dočkat až ho dostanu :)
A v budoucnu bych ráda vlastnila, alespoň jeden prstýnek, mají tak originální a nápadité tvary a vzory, moc se mi to líbí. Tak uvidíme jak to všechno bude. Nechám se překvapit.


3. Mobil
Tak na tuhle věc se těším neskutečně moc. Ten můj už prostě nefunguje jak má a já jsem ráda, když vezmu telefon nebo napíšu sms. Jenomže telefon je pěkně drahá věc, takže už jsem se smířila s tím, že na narozeniny přesně nebude. Ale to mi nevadí hlavně aby byl. Tak bych si přála abych nemusela čekat s tímhle "křápem" do Vánoc. A kdybych musela, tak to nějak přežiju. Prostě to musím pochopit, že všechno nejde hned.
Jak mi Vojtík říká, jsem na "věcičky" a nejradši bych je hned. Je tolik věcí, co si přeju a moc ráda bych vlastnila, jenže to chce prostě čas. Tak uvidíme jak dlouho to potrvá. Nemůžu se dočkat až budu přispívat vlastními fotografiemi v super kvalitě. Uvidíme, co to bude :)

4. Oblečení

Ano to je klasika, která k narozeninám prostě patří. Teď kromě tenisek potřebuji nové džíny, trička, mikinu (alespoň jednu :D) a svetříky, kterých není nikdy dost. Jenomže nemá cenu si nic plánovat, když pak v nákupním centru nic nesplňuje mé představě. Ale už se nemůžu dočkat až si zase zarelaxuju nakupováním. Určitě se o nové úlovky podělím.

4. Sladkosti

Jsem velký milovník sladkostí a nejvíce kvalitní čokolády a strašně ráda mlsám. Proto bych byla ráda, kdyby se k nějakému dárečku objevila nějaká čokoláda nebo jiná mlsotka. Větší radost mi udělá čokoláda než celá bonboniéra nevím proč :D

A to je asi všechno co si přeji k mým k narozeninám. Už zbývá jen pár týdnů a já se už na ně moc těším. Určitě se s vámi o všem podělím.

Počítám s tím, že nedostanu všechno hned. Ale o tom to je, to čekání a těšeníje na tom to nejkrásnější, pak když to už máme takovou radost z toho už nemáme. Chce to jen čas. Hlavně příští rok už to bude úplně nejvíc v pohodě. Budeme mít dost financí, vlastní bydlení a budeme si žít náš vysněný život. Hold začátky jsou vždycky těžké a my to spolu přečkáme a pak si budeme už jen užívat :)

Tak a to je pro dnešní článek všechno. A co vy? Taky slavíte někdo narozeniny první den školy jako já? Je to docela vtipné a smutné zároveň. Sice se jde po prázdninách poprvé do školy, ale já se mám na co těšit, když mám narozky a budu mít zpestření. Tak užívejte sluníčka a prázdnin a mějte se krásně a brzy u nového článku :)
V

Žádné komentáře:

Okomentovat