středa 2. října 2013

A teď něco o NÁS!

Jmenuji se Vendula. 2. září jsem oslavila 16 narozeniny. Chodím do druhého ročníku na OA v Kostelci nad O. Mezi mé oblíbené předměty tam patří angličtina, ekonomika a účetnictví. Pocházím z celkem početné rodiny, mám 2 sourozence (oba dva jsou mladší, což mi přináší výhody ale i nevýhody :D ). Svůj volný čas věnuji svému klukovi, kterého nadevše miluju. Taky se snažím věnovat své rodince, i když jim to tak nepřijde. V budoucnu bych chtěla studovat jazyky a věnovat se překládání. Samozřejmě taky být se svým miláčkem, proto vlastně ten blog zakládáme. Moje příspěvky poznáte podle zkratky Ve. A to je tak asi vše :)

No zato Vojtík, je v tomhle velice stručný, úplně si představuji jak si tam na druhé straně bručí, co si ho ta jeho "mladá" zase vymyslela :D Ale chválím ho aspoň tohle vymyslel:


Jmenuji se Vojta, narodil jsem se 12.10.1994 za pár dní oslavím
19 narozeniny. Chodím do 4. ročníku v OA TGM Kostelec nad Orlicí.
Pocházím z malého městečka v Orlických horách.Rád chodím do posilovny
a věnuji se svým koníčkům(box, posilování), ale nejraději věnuji svůj
čas své miloučké přítelkyni.Studuji informatiku, ale raději bych se
živil něčím jiným  například boxem, mám hodně velký sen a snažím
se ho uskutečnit co nejdříve, abych si život mohl spíše užívat.Rád
se také věnuji našemu autíčku :D To je zatím asi vše co bych napsal.
                                                                                                Vo.


A TO JE VÁŽNĚ VŠECHNO CO O NÁS MŮŽETE VĚDĚT! 

Žádné komentáře:

Okomentovat