sobota 12. října 2013

Jak jsem nudu vyřešila! :)

Jelikož jsem se opravdu hodně nudila, přemýšlela jsem, jak ten náš blog ještě nějak vylepšit. Co se týče vzhledu, mám ráda jednoduché věci, takže to jsem se do úprav moc nepouštěla, no já a technika to nejde moc k sobě :D Tak mě napadlo, že bych mohla k blogu udělat na stránce weheartit společný profil, kde budeme oba přidávat obrázky s tématikou, kterou máme nejradši, a souvisí s našimi články :) Když se mi mužíček vrátil z posilovny, řekla jsem mu a kupodivu měl radost a zalíbilo se mu to, takže jsem měla radost, že ten můj plán se mu líbí. Musím na něj ale žalovat: Teď zkoumá navigaci v mobilu, abychom mohli vejletovat a na mě tu teď dočista "prdí"- neboj se Vojtíšku myslím to z legrace, žádný špatný úmysl v tom není :* Takže sem dám odkaz našeho profilu a můžete ho navštívit budeme jenom rádi! :)

Our Dream World <3  - click :)
     
                                                                                               Vé.



Žádné komentáře:

Okomentovat