čtvrtek 10. října 2013

A teď si myslím, že je čas sem přidat trochu foteček, z našich výletů a kde jsme my :) no na některých fotkách mám ránu přiznávám (na pár nejsem namalovaná :/) a ke každé napíšu kraťoučký komentář, proč a kde byla tato fotka pořízena. Jasné je to, že všechny fotečky jsou ze srdíčka a ukazují na to, jak moc je nám spolu krásně :) nepřidám všechny to né, pár jich pro začátek bude stačit :)


Takhle do dopadá, když se miláček chce se mnou fotit a Vendulce se nechce :D (foceno ve Vamberku na krásné procházce po lese :))





Ano, a takhle vypadá ten můj bručounek, když se mu slečna sekne a fotit se jí prostě nechce a nechce :D (opět foceno ve Vamberku :))

A takhle vypadám já, když se seknu, že se mi fotit prostě nechce :D (jak říká miláček, "naštvaná Vendulka" :D), foceno opět v Vbku.

Vražedný pohled č. 1 - Takhle vypadá Vojtíšek, když mě uloví a mě se nechce pořád fotit :D Stejně je roztomilej :* (foceno opět Vamberk)




Vražedný pohled č. 2- ano tohle jsem já, když se vztekám a jsem velice "naštvaná", že se "musím" fotit. Ano, užili jsme si při tom všem velké legrace a spoustu pusinek :) (foc. Vamberk)


A tohle je jedna z těch povedenějších fotek (on je tam k sežrání, za to já jsem tam jak nějaká stařena :D ), asi z 20 pokusů jich vyšlo 5 :) (Vamberk)



A podle mě o tom to je, provokovat se šťouchat se, naoko se škádlit, a mazlinkat se, pusinkovat, zažívat spoustu legrace, poznávat nová místa společně, a radovat se z přítomnosti toho druhého <3 (Ano víme, že nepatříme mezi ty nejkrásnější a nejvystylovanější páry, ale o to myslím, že v životě nejde :)) A změna určitě brzy přijde!


Nikdy nedokážu vyjádřit jak moc velké city k tobě mám, ty moje štěstíčko!:*

Žádné komentáře:

Okomentovat