úterý 8. října 2013

První návštěva u miláčka- z holčičího pohledu :)

Už si přesně nepamatuji, kdy jsem k němu poprvé přivítala, ale co s jistotou vím, že jsme ještě byly "přáteli". Na tohle se nedá asi jen tak zapomenout. Vojtík, byl v tu dobu nemocný a tak jsem se s kamarádkou Terkou domluvili, že mu zpříjemníme odpoledne a "poctíme" ho naší návštěvou. Byla jsem celkem nervózní, vůbec jsem ale nevěděla z čeho. U Terky jsme se najedli a já se už už viděla u něj. Došli jsme tam a už na nás čekal s otevřenou náručí. Zprvu bylo ticho, ještě že tam ta Terka byla, jinak by tam bylo jenom trapné ticho :D. Přišel čas na zábavu, a tak ho napadlo, že vytáhne playstation 3 (nevím ani jak se to píše a jaký to vůbec je, tak se ti miláčku předem omlouvám :P ). Samozřejmě k němu zasedlá pohotová Terka a skoro celou dobu na něm pařila. Jelikož tím zabrala celou postel, nám nezbylo nic jiného než se přesunout naproti na gauč a dívat se jak si "děťátko" hraje. Ani už nevím jak, ale popadla mě strašlivá touha, jít k němu blíž a radovat se z jeho přítomnosti. Tak jsem se nenápadně pošoupla k němu (jako výmluvu jsem použila, že nevidím, jak Terka hraje).  On mě hned vzal kolem ramen a celou dobu co jsme tam byli mě nepustil. V tu chvíli mi bylo jasné, že tohle nebude jen přátelství. Ale ještě jsem se k tomu nějako nevyjadřovala. Nakonec toho dne, jsem si taky měla vyzkoušet tu "vymoženost". Dostala jsem pokyny co nemám mačkat a co můžu a jak jsem si chtěla sednou no samozřejmě, že se mi povedlo zmáčknout to, co jsem neměla :D Sranda byla, že když to udělala Terka, Vojtík se mohl udržkovat a když se to stalo mě, říkal jsem jsem šikovná a jak to bylo hezký a tak. To už mi pak pomalu začalo všechno docházet. Uteklo to u něj poprvé neskutečně rychle a já co nevidět už musela šupajdit na autobus. Potom se nedalo čekat přišli další návštěvy a to už bez Terky. Byly čím dál víc, upřímnější, důvěrnější a krásnější :) NEZAPOMENUTELNÉ ZÁŽITKY.
A to je asi tak všechno, co se odehrálo a stalo na mojí první návštěvě u mého přítelíčka :) 
                     
                                                                                       Ve.

Žádné komentáře:

Okomentovat