pondělí 7. října 2013

Sociální sítě a my :)


http://kick-my-ass2.tumblr.com/

Tohle je asi jediná stránka, kde se můžu vyjádřit pomocí obrázků :) Jsem tam denně, a každý den tam přidám alespoň jeden obrázek, každičký obrázek, co jsem tam dala vyjadřuje něco o mě a ze mě. Založila jsem si ho taky proto, abych Vojtíškovi dokázala nejen slovy jak moc pro mě znamená. Takže kdokoli bude chtít, podívejte se na něj. Budu jen ráda :) Samozřejmě, že oba máme facebook, i skype ale to je tak všechno. Do budoucna, až spolu budeme trávit čas denně, si to spolčíme na dva společné, protože o tom není život počítat "lajky" na fotkách a statusech. My to k životu nepotřebujeme, jen teď jako místo, kde si můžeme písat (a taky pro psaní s přátěli samozřejmě). Moc to neuznáváme, ale teď víme, že bez toho by to nebylo ono.

 Ve.

Žádné komentáře:

Okomentovat