čtvrtek 10. října 2013

Naše vysněné auto ;))

No dneska bych se podíval na nějaký ten náš společný sen,o kterém se celkem často bavíme a který se nám oběma moc zalíbil (jasně našla a vybrala moje miloučká dušička ) no jedná se o krásné auto, které by jsme si rádi v době našeho společného života pořídili, není to žádné BMW ani Mercedes, je to krásný ale pro EU netypický Cadillac Escalade. Je to velké auto, které má 7 míst pro velkou rodinku kterou si oba určitě přejeme. Je to krásné auto každý rok je nový model, ale mě osobně se nejvíce líbí model 2013 a nový 2015. Tohle auto abych řekl pravdu jsem ještě nikdy neviděl. Nevím jestli se někomu jinému líbí, ale mě rozhodně ano. Takže bych sem dal pro ukázku nějakou tu fotečku, krásnou koláž od mé Vendulky, kterou tímto moc chválím a děkuji jí, že mě tak moc podporuje a chce tohle nádherné a super auto stejně jako já.

Vo.

Žádné komentáře:

Okomentovat