pondělí 7. října 2013

Naše společná budoucnost :)

Jako všechny mladé páry, které mají své sny a představy, tak ani my nejsme výjimkou. Určitě na prvním místě máme školu, maturita je samozřejmostí. Vojtík by pak buď chtěl zkusit VOŠku, nebo něco podobného. Já po maturitě bych chtěla jít na vysokou školu se zaměřením na studium jazyků. No a mezitím se přestěhovat do společného bytu, kde bychom si společně užívali a starali se sami o sebe. Určitě nám musí vyjít sen, který si už Vojta sní hodně dlouho. Takže by se mohl chytnout někde v té jeho vysněné kariéře a já tomu věřím, že nám to vyjde. Už teď se proto snaží dělat maximum a já se ho snažím od první chvíle podporovat. A kdyby náhodou, tak máme vymyšlenou náhradní práci, takže snad to všechno dopadne dobře. A ono určo dopadne! No a když se nám bude dařit mohla bych konečně splnit jeho velké přání, a to miminko. Je to krásná představa, hezky se o tom mluví, tak uvidíme jak to všechno bude. Kdyby se opravdu tak dařilo tak bych neměla problém kvůli tomu přerušit na chvíli školu. Ono jsem si myslela, že se o tom bude psát stejně snadno, jako si tom povídat. A ono to tak snadné není. Zapsat sem všechny naše představy a sny. Jako každé páry si přejeme, abychom se měli moc dobře. A věřím, že to taky vyjde. Pak si hezky postavit domeček, mít naše vysněný autíčko a rodinku. A jednou mi dokonce také řekl, že až mi bude 18 má pro mě překvapení a to takové, že by mě chtěl učinit jeho paní. Ano vím, máme toho hodně na práci a hodně toho vydržet a splnit. Ale jsem si jistá, že pokud si budeme důvěřovat a milovat tak jako doteď, tak to všechno vydržíme a splníme si všechny naše sny. O všech našich krůčcích dopředu, bych jsem ráda psala. Snad mi to do té doby vydrží :)
                                                                                                                  Vé.

Žádné komentáře:

Okomentovat