středa 9. října 2013

Naše aktivita :)

Určitě bych se chtěla omluvit za oba, že sem píšeme tak nárazově, je to opravdu hodně těžké stihnout všechny naše aktivity, zájmy, starání se o rodinku, věnovat se sami sobě, učit se a k tomu všemu sem každý den psát :/ Ale jak říkám, snažíme se, co to jde :) Dneska byl celkem v pohodě den, s miláčkem jsme si užili legraci. Jak jsem psala v minulém příspěvku, musí točit do školy video. A jelikož si domluvili, že místo tělocviku půjdou natáčet (já jsem už dávno skončila), žádný spolužák jim nechtěl pomoci, museli vzít tu nejnemožnější možnost co mohli, a to postavit za kameru mě :D Holku, která to držela prvně v ruce a vůbec s tím neuměla zacházet. Ale co, aspoň byla o to větší legrace. Miláček si zahrál na trenéra, ve videu bylo, jako trénuje svého kamaráda. Bylo to opravdu legrační ho pozorovat, jak se v tom vyžívá a snaží se. Po tomhle výkonu se měl zastavit s jeho nejlepším přítelem domluvit si tu jeho brigádičku, jenže on se na něj vykašlal, tak jsme jako náhradní plán vymysleli, že se stavíme na nákup do tesca. Samozřejmě, že mě zavedl do jeho oblíbené sekce (hnedka po jídle, viď miláčku :P ) a to oblečení pro miminka. Je to takový roztomilý, když 19-ti letý kluk má v hlavě místo blbostí, jako je alkohol, holky a podobně, představy o jeho vlastní rodince a tak, jsem na něj právem hrdá! :* Tak po nákupu jsme se odebrali k nám. Užili jsme si spolu krásné odpoledne: zhlédli jsme si natočená videa, dali si výbornou večeři, povídali si, učili se společně, ukázala jsem mu nové oblečení a u toho všeho jsme se neustále mazlinkali a pusinkovali :) A teprve až po šesté - když mi ještě pomohl s nádobíčkem a chystáním svačin (musel mi krájet jablíčka, prý je to jeho oblíbená činnost :D) musel odjet domů. Zase jedno krásně prožité odpoledne.
Snad sem ještě přidám nějaký článeček :)

                                                                                                                      Ve.


Žádné komentáře:

Okomentovat