úterý 8. října 2013

Moje celoživotní cíle ;) (Vé.)

Když jsem se nad tím tak zamyslela, mám jich hrozně moc. Asi začnu od těch co se dají v co nejbližší době uskutečnit: jako každá holčina, tak i já se chci líbit ze všeho nejvíc své lásce. Dost hodně přemýšlím o svém vzhledu a oproti jiným slečnám v mém věku se maluji jen maličko (používám jen řasenku!), oblékám se no tak jak se oblékám, normálně nic extra ani něco nóbl. Jsem menší blonďatá osůbka, která rozhodně netrpí pod-váhou, určitě se najde nějaké kilečko navíc a já se s tím v současné době snažím zatočit, jak říkám, chci se mu maximálně líbit, lhát ale taky nebudu, dělám to i kvůli sobě, abych si taky konečně dokázala, že když přece jen chci NĚCO dokážu! Držte mi palečky, ať se mi to povede :) Nejsem na žádné drastické diety, nebo pocení v posilovně - snažím se změnit jídelníček (jíst pravidelně 5 jídel a více jíst ovoce a zeleninu) a doma pravidelně cvičím. Vojta pořád říká, že musím být trpělivá a výsledek se dostaví (věřím mu, protože ví, jaké to je se potit pravidelně v posilovně). Záměrně jsem si koupila těsnější oblečení, abych měla nějakou motivaci. Pokusím se sem zapsat mé úspěchy - doufám, že ne NEúspěchy :). A teď k těm dlouhodobějším: Určitě chci zvládnout školu s co nejlepšími výsledky a úspěšně zvládnout maturitu, dostat se na mojí vysněnou vysokou školu, úspěšně ji zdolat, mezitím si třeba najít dobrou práci. A hlavně, taky proč jsem ten blog založila, překonat těch pár let a úspěšně si najít nějaký pěkný, malý a útulný byteček. A krásně si žít pospolu v klidu a harmonii. Určitě bych také chtěla u toho všeho cestovat. Jak říkám, mám toho hrozně moc, co chci dokázat, ale pokusím se toho dokázat co nejvíc. Asi nejtěžším a nejkrásnějším úkolem pro mě bude (nás) uspořádat krásnou a sladkou svatbu, stát se manžely. A u toho si založit naší malou rodinku :) A tohle jsou moje poslední cíle, které slibuji že splním a už teď se na ně nehorázně moc těším. Věřím, že když se budeme společně podporovat, určitě zvládneme vše! :)

                                                                                                     Ve.

Žádné komentáře:

Okomentovat