sobota 12. října 2013

Nuda sobotního odpoledne :)

Achjo to je nuda..
Teď se maximálně nudím, právě jsem docvičila, jsem z toho sice pěkně zmožená, ale fakt nevím co dělat. Miláčka mám v posilovně, rodinku venku. Tak mě napadlo, že sem něco napíšu :) Jenomže co? Založili jsme si blog o našem vysněném světě, a zatím tam moc představ nemáme :( No nevadí, to se snad časem dopiluje :) Jak jsem se již několikrát zmínila, Vojtík by si přál hodně miminko, když se se mnou o tom před časem poprvé bavil, nestačila jsem koulet očima- mladý kluk a má takové neobvyklé přání! Já jsem mu nebyla proti vůli, ale bere v potaz to, že jsem na to ještě mladá, nemá stálou práci, ani byt, kde by jsme mohli být. Ale tomu nebrání v tom, aby o tom nepřestával snít :) Tohle snění nás oba hodně baví. Pro někoho to je nepochopitelné, ale pro nás krásné, protože mít sny a fantazii, je to, co někdo chce mít celý život. A jak jsme se bavili o těch dětech, došla řeč i na jména. Kdyby se nám v budoucnu narodila holčička, asi by to vyhrálo u nás jméno Natálka, a kdyby chlapeček tak Matýsek. Tyhle dvě jména to vyhrála na plné čáře hned na začátku. Uvidíme jestli nám to tak opravdu vyjde, ale já doufám, že ano. I o pořadí jsme se bavili ( i když víme, že to je o náhodě, snít nám o tom nikdo zakázat ani bránit nemůže! :)) Dohodli jsme se, že nejlepší by bylo aby první byl chlapeček, po tom holčička, a třetí by bylo překvápko ;) Tak uvidíme jak nám to ten život uchystá a jak to bude. Jsme na to oba dva hodně zvědaví. Také jsme si představovali jak by mělo naše miminko vypadat. (Když si na tohle vzpomenu, hnedka mám úsměv na rtech, protože pořád vidím ten jeho úsměv a zářivá očička, jak moc si to přeje:*). Určitě by mělo mít blonďaté vlásky - prý po mě :P, a kdyby byla holčička tak po tom hezky kudrnaté. Očička by mohlo mít velké a modré po Vojtíškovi - on má ty nejkrásnější a nejkouzelnější oči, které jsem kdy viděla! a o zbytek, se necháme překvapit, jen víme, když jsme si oba dva prohlíželi naše fotky, když jsme byli ještě miminka, že to naše bude určitě moc krásné a roztomilé.

Takhle nějak by měl vypadat podle našich představ houstička naše! :*
<33


Žádné komentáře:

Okomentovat