úterý 15. října 2013

Dnešní dopoledne :)

Uf, jsem ráda, že mám toho zubaře za sebou. Byla jsem objednaná na půl desátou a mezitím mi jednou volal Vojtík, jako moje morální podpora :) Byla jsem mu za to vděčná. Když jsem přišla do čekárny měla jsem štěstí byla jsem tam sama, po chvíli na mě přišla řada a chviličku jsem si zažila bolestná muka naštěstí ale trvala jen chviličku a já si to už mazala k taťkově dodávce. Mezitím mi volalo zlatíčko, takže mě to čekání na taťku hezky uteklo :) Teď sedím doma sama. luštím křížovky, píšu si s Vojtíkem, hraji simse, chvíli jsem se učila a mám tu takovou tichou pohodu. Teď bych si nejvíc přála, aby mohl být tady se mnou, protože tu je takový klid a chladno. Snad se má v té školičce dobře, neustále na tebe myslím zlatíčko <3 Za chvíli si půjdu ohřát obídek a přemýšlím, co bych jsem tu tak měla zapsat za článek aby zaujal.. Prosím prosím, nemáte tu někdo nějaký nápad nebo návrh o čem bych tu měla psát? Za každý ohlas a nápad bych měla nesmírnou radost :)

Ve.


Žádné komentáře:

Okomentovat