sobota 12. října 2013

Můj vzor...

Tak asi jako každý malý kluk jsem měl i já za jisté hodně lidí kterým bych se chtěl podobat, ale tyhle časy jsou dávno pryč časy kdy jsem byl malý kluk a viděl jsem svůj vzor v každém druhém filmu. Ale jak šel čas tak i moje priority se přesunuly dnes bych řekl že mám své vzory dva. Asi si myslím že je zná každá oba to jsou boxeři (boxu se věnuji a jednou bych se tím chtěl živit) jsou to Bratři Kličkové jak Vitalij tak Vladimir, ale první člověk který mě k tomuto dovedl byl Mike Tyson, jeho zápasy, jeho osud mě přiměl k zamyšlení se. Byl to vynikající boxer, ale svůj život promarnil, ale i přesto je to můj vzor čeho bych chtěl jednou dosáhnout. Bratry Kličkovi uznávám jako lidi, které ta sláva nezničila, ale jsou pořád stejní nemusejí mít všechno podle mě i když  jsem se s nimi nikdy osobně nepotkal ( to bych také rád změnil) ale podle mě to jsou oba frajeři kteří mají osobnost. Ale dost tohoto stejně nikdy stejný nebudu a to bych ani nechtěl. Každý člověk je originál, jen občas potřebuje podle mě nějakou tu inspiraci. Nechci být ničí kopie, ale člověk který dokáže vlastní věci a dosažení svých snů. Je na člověku jaký si ten život udělá, každej má možnost dosáhnout čeho chce, jen se musí snažit a hlavně chtít, také je dobré to hned po první prohře nenechat, ale zvednout se a jít dál za svým snem. Také bych chtěl poděkovat své přítelkyni a velice ji obdivuji jaká ona je úžasná. Vždy to semnou vydrží a podporuje mě, zvládá všechno co má a vždy si dělá čas aby někomu udělala radost. Takže já můžu právem říci že jsem na ní pyšný :) Jak se říká "nic není nemožné".

Vo.

Žádné komentáře:

Okomentovat