úterý 15. října 2013

Odpoledne :)

Tyyo já se tu unudím, vůbec nevím co tu mám dělat sama. Chvíli jsem hrála simse, ale to opravdu člověka vydrží bavit jenom chvíli :/ Naobědvala jsem se a pořád nevím co dělat. Koukám, že nikdo tu sem nic nenapsal, no nevadí, třeba se jednou dočkám, že se někomu bude chtít sem něco napsat nebo aspoň nám poradit... Koukla jsem se na ekonomiku, ale ta se mi vůbec nechce ještě učit. Jsem pěkně znuděná teda. Aspoň, že v televizi na Markíze dávají Sběratelé kostí - jeden z mála seriálů, které mám ráda. To už bych se radši nudila ve školních lavicích a povídala si s přáteli, než sama seděla na gauči a čuměla na televizi. Chci tu něco podniknout, ale když ono tady není co :/ Přemýšlela jsem, jaké témátko jsem dát, a asi mě napadlo to, že když se náš blog jmenuje vysněný svět, tak sem můžu dát domeček, který by jsme chtěli a nábytek a tak, co by se nám moc líbil ne? :) To by asi nebyl špatný nápad a aspoň se tu na chvíli zabavím. No a taky mě napadlo, že bych mohla popsat vysokou školu, kam bych v budoucnu moc ráda šla. Výborně, musela jsem na to přijít sama, ale aspoň se tu zabavím :D Ještě chvíli a budu umět samomluvu :D To je v háji se mnou fakt. Jsem od přírody děsně upovídaný člověk a tohle ticho a přítomnost nikoho mě tu nebaví a ničí. Achjo, no tak já se pomalu pustím do hledání obrázků :)

         Ve.

Dobrý nápad, možná že si taky dám :)

Žádné komentáře:

Okomentovat