sobota 12. října 2013

Přání :)

Dneska no dneska, nebudu lhát, každý den sleduji statistiky našeho blogu :) A na to, že ho máme týden máme celkem velkou návštěvnost. Mě by ale moc zajímalo pár věci: nějaký hodný človíček nám dal "lajk" (já nevím jak se tomu na googl+ říká :/), kdo by to tak mohl být :). Taky nám někdo čte naše příspěvky, což mě upřímně tak moc hezky překvapilo, protože já jsem to vůbec nečekala, že by mohl někdo věnovat z jeho volného času, čas na to, aby si přečetl naše články :) Mám  z toho upřímnou radost! Měla bych obrovskou radost, kdyby se třeba někdo našel, kdo by nám třeba napsal nebo okomentoval nám nějaký příspěvek, aby nám řekl jaký má na to názor jak se to líbí a tak. Já vím, že jsem psala, že to je hlavně pro nás, ale tak jsem zvědavý človíček a celkem by mě to zajímalo spolu s přitelíčkem :). Za každou radu, nebo komentář, připomínku budu moc ráda. Ráda bych to třeba nějak upravila, aby se to lépe četlo, nebo bylo více přehledné prostě cokoli :)  Nemusíte se bát, že Vás nějak nehezky uzemníme nebo něco, všechny informace rádi přijmem. Moc děkuji!



                                                                      Vé+Vo.


Žádné komentáře:

Okomentovat