pondělí 7. října 2013

Místa, která by jsme moc rádi navštívili ;)

No je toho celkem hodně, co bychom rádi procestovali a navštívili. Snad na to zbyde čas a uskutečníme to :) My jsme spíš lidi, co se zajímají a kulturu a historii. Takže od letních prázdnin jezdíme po okolí a navštěvujeme hrady a zámky. Zatím jenom blízko okolí, protože si ještě nevyděláváme a co si budeme říkat nafta je drahá. Navštívili jsme zámek v Doudlebách nad Orlicí, zříceninu hradu Potštejn, byli jsme i v Novém Městě nad Metují, ale bohužel jsme již nestihli prohlídku. Také jsme byly v Častolovicích. A na poslední den prázdnin jsme si naplánovali výlet do skanzenu Villa Nova. Byli jsme celkem natěšení, ale ta cesta, kudy se tam jelo bylo strašná, na to s Vojtíkem nikdy nezapomene, celou cestu brblal, že určitě jedeme špatně a nevěřil mi, že to tam opravdu bude. Měla jsem jediné štěstí, že to tam na konci té šeredné cesty a v kopci bylo. No jenže co jsme tam přišli zklamání bylo na místě. Ještě, že jsme si z toho nedělali horkou hlavu a spíš jsme se tomu smáli, na internetu to vypadalo celkem rozložitě, s ukázkami jak to dříve chodilo a povídání od průvodce. Vešli jsme tam, tam jenom asi 5 chalup, volně puštěné kozy a nikdy ani živáček. Tak jsme si to tam prošli sami, udělali jsme si průvodce sami ze sebe. Super zážitek taky byl, když jsme šli ze stráně a miláček si tam málem zlomil nohu protože si šlápl do díry, ještě že se mě chytil jinak by se byl natáhl :D Když jsme si to tam sami prošli, Vojtík samozřejmě držkoval jaké to je tam strašně udělané, a že jim a to nedá ani korunu a taky že nedal! S klidem jsme odešli a nikdo si ani toho nevšim :D Opravdu povedený skanzen. Tak mě napadlo, že cestou nazpátek, je rozhledna (na místě dřívějšího hradu) no naštěstí to se už povedlo, užili jsme si tam spoustu legrace :) Takže do budoucna by jsme chtěli jezdit po České republice a navštívit co nejvíc takových míst. To nebude zase tak moc těžké. Jak jsem taky psala zajímá nás historie a k tomu patří i I. a II. světová válka. Ráda bych navštívila Lidice (měla jsem tam jet v 9. třídě ale díky paní ředitelce jsme zůstali doma), Terezín a koncentrační tábor Osvětim. Já vím, je to zvláštní ale moc nás to ajímá. Moc ráda bych byla kdyby jsme se jeli podívat do Rakouska, tam jsem byla dvakrát se základní školou a moc se mi tam líbilo, krásná krajina, čisto a úplně jiná kultura. Takže bych ráda procestovala Vídeň a památky v jejím okolí a cestou nazpět navštívit Prater. Já jsem nikdy za svůj život nebyla u moře a tak, se budeme s Vojtíkem snažit navštívit oblíbená místa u moře. Navštívit Řecko (kvůli moři, prý dobrému jídlu a antickým památkám), Itálii a Egypt kvůli stejným věcem. A v Evropě by jsme chtěli poznat Atmosféru a místa romantického města Paříž, a navštívit Londýn je samozřejmostí, každé slečny. Miláček by chtěl taky navštívit Ameriku, jako například New York, Floridu, Californii. Jednou v životě bych se chtěla podívat do Dubaje, no je toho strašně strašně moc. To snad nestihneme ani za celý život :) Ale jóó stihneme, musíme, určitě oproti jiným lidem, co znám toho zas ještě tak moc není. Určitě se pokusím sem dávat informace, co jsme již navštívili :)
                                                                                                   Vé.

Žádné komentáře:

Okomentovat