pondělí 7. října 2013

Omluva :))

Zas píšu já :D Ne, dneska to je snad už vážně naposledy. Jen se chci omluvit za svého vykutáleného přítelíčka, proč tak dlouho nic nepsal. Já taky moc nemám čas, protože se věnuji hodně škole, ale jelikož jsem byla objednána k zubaři, hezky jsem se válela doma. To Vojtík chudák musel do školičky a má prý samé písemky, ale slíbil mi že sem určitě něco napíše, takže já mu věřím a do konce týdne tu snad přibude od něj pár příspěvků :) Je to hold maturitní ročník a slíbil mi, že se bude snažit učit, takže toho zas po něm nemůžu chtít mraky :) Tenhle týden mu promíjím, protože (nejen) kvůli mě si s nejlepším kamárádem sehnal o víkendu brigádu, aby jsme měli aspoň nějaké penízky,  tak se tam tenhle týden chystá. Má hodně písemek, a do toho musí se spolužáky natočit nějaké video do školy. A nemůžu mu vynechat jeho posilovnu přece. A mě taky ne, že jo. Zrovna dneska jsem ho nepustila dřív domů jak po šesté večer. No mám hold zaneprázdněného mužíčka :* ale on to tu vynahradí, slibuju! No a jako takovou náhradu sem přidám jednu fotku z těch spoustu co máme z prázdnin, a to svého miláčka za volantem (velice důležitý muž tam :P).     :)

                                                              Ve.




          

Žádné komentáře:

Okomentovat