úterý 8. října 2013

Dnešní den. :)

Předem se chci omluvit, že sem nepřidávám tolik nových příspěvků, hold škola a věnování se rodince něco času zabere. Snad se to do budoucna změní :) No jinak už mám vymyšlená nová témata na články co sem můžu dát. Nečekala jsem, že budeme mít tolik shlédnutí blogu, každý malý krůček a aspoň náznak toho, že se to přece jen může někomu líbit, byl pro mě tak radostný. Celý den jsem se z toho radovala. Moc nejsem zvyklá na úspěch a tak, takže jsem byla fakt strašně překvapená a šťastná z toho! Takže pokud to bude někoho stále zajímat (a i kdyby ne, stejně bych to sem dala, jsem strašná ženská :D) budu sem moc ráda přidávat nové a nové články, o nás, našich dnech, zálibách atd. Ještě jednou chci poděkovat těm lidičkám, kteří věnovali pár vteřin z jejich volného času a mrkli se sem :) 
                                                                                 
                                                                                    Ve.


Žádné komentáře:

Okomentovat