sobota 12. října 2013

Plány na tenhle víkend :)

Včera jsem se tak těšila ze školy. Byl pátek a ten máme vyhrazený jenom pro mě a pro Vojtíška. Jen co zkončil ve škole vyrazili jsme na menší nákup do Tesca. Potřeboval si totiž koupit věci na neděli - zítra má totiž narozeniny a jelikož on má posilovnu a já se chci věnovat učení na písemky, rozhodli jsme se, že nejlepší bude když to necháme v klidu na neděli. Uděláme si pohoštěníčko, hezky mu pogratuluji a společně strávíme celé odpoledne u něj. Už teď jsem na to strašně natěšená :) no a potom jsme jeli k nám. Dobře jsme se najedli, a pomáhali mojí mamce s vařením (to je další skvělá vlastnost mého mužíčka, strašně rád a dobře vaří), šli jsme ven na sad natrhat jablíčka a přitom jsme se o ně prali, utíkali jeden před druhým a skotačili jako malé děti. Ještě jsme došli natrhat hrušky, našli jsme takové obrovské. Nakonec jsme si dali závod, kdo bude dřív doma. Samozřejmě že ON - to by ani jinak nešlo viď? :P Pak jsme šli nakrmit společně s bráškou králíčky jablky, která zbyla. Já bohužel nemůžu, díky mé "skvělé" alergii. Řeknu vám, byla to krásná podívaná koukat na muže mého života jak hledají a starají se o všechny králíčky, které máme. Pak jsme se šli zahřát do obýváku, pěkným tulením a mazlením. Koukla jsem se z okna, bylo krásné podzimní počasí, tak jsme se domluvili, že se půjdeme hezky projít. Byla to krásná procházka, skvěle jsme si u ní popovídali. Celý vymrzlí jsme přišli domů a už si vařili čajíček. Já jsem mu zatím udělala zdravou večeři, aby si nestěžoval že to je tučný :D a já si nakrájela ty hruštičky. Akorát začalo v televizi prostřeno a Vojtík se na něj chtěl podívat tak jsem cucali čajíček hamali hruštičky u prostřena :D Bylo to krásné odpoledne a navečer. Bohužel pak musel jet domů. Vždycky to tak s ním uteče. Ale to je dobře horší by bylo, kdyby jsme se nudili. Dneska máme každý doma svůj program - já vaření, pomáhání mamině, cvičení,  a upravovaní (abych taky trošku v neděli vypadala :)) a Vojtík- uklízel, půjde do posilovny, a určitě další různé aktivity. Dnešek určitě rychle uteče a bude brzy naše vysněná neděle. Zítra nebo v pondělí o ní napíšu víc, jak dopadla a jak se nám líbila :)

No a to jsou všechny naše plány na víkend<3

                                                                                                              Ve.

Žádné komentáře:

Okomentovat