sobota 12. října 2013

Můj vzor :)

Během mého kratičkého života, jsem vystřídala spoustu vzorů a idolů, ale čím jsem starší, tím se mé postoje a vzory mění a to dost razantně. Do poslední doby byla mým vzorem herečka Kristen Stewart, a proč už není? To je jasné, zbožňovala jsem jí do doby, dokud chodila šťastně s jejím filmovým hrdinou. Jenže pak ho podvedla a sama se hodně změnila. Byla hodně svá, to se mi na ní hrozně líbilo, ale od toho osudného okamžiku to už není TA herečka, kterou jsem zbožňovala, že byla tak moc svá a byla originální. Bohužel podle mě spadla do toho stereotypu, kdy chce být ta každou cenu módní ikonou, a tím mě dost zklamala. A od té doby jí moc nemusím. Sice je stále krásná, ale bohužel to nestačí na to, aby mě zase okouzlila tím, jak se chová. Když se nad tím zamyslím, jsou mým vzorem rodiče! Poznali se skoro stejně jako my s Vojtíškem, mamce bylo 16 a taťkovi o 2 roky více. Poznali se, a mamka musela na taťku čekat (byl 2 roky na vojně). Dva roky na něj věrně počkala a ono se to vyplatilo. Za dva roky mamka zjistila, že bude mít miminko, tak se s taťkou vzali a od té doby jsou spolu. Mají se spolu době jsou spokojení a nic jim nechybí. Samozřejmě, mají jako všichni dospělí své starosti, ale to tu není podstatné. Narodila jsem se, a za 4 roky se mi narodila sestřička, a před 6 lety bráška. A stále jsou spolu a do konce života určitě budou. Podle mě tohle je pravá láska, a jsou důkazem toho, že když se chce, dokáže se všechno! :) Já je hrozně moc obdivuji a budu se snažit, aby můj život byl stejně plný lásky a porozumění :) No a to jsou v současné době mé největší vzory. 

V době, kdy jsem byla její největší fanoušek, a měla jsem jí moc ráda :)


No a to si myslím, že stačí, o mém vzoru jsem toho napsala celkem hodně!

                                                                                           Ve.


Žádné komentáře:

Okomentovat