čtvrtek 10. října 2013

Hudba a my :)

Jak jen začít. Vybrala jsem si celkem dobré témátko, ale vůbec nevím jak začít :) Tak samozřejmě, že posloucháme současnou hudbu, ale občas si rádi poslechneme i starší hity. Ani jeden z nás nemáme vyložene oblíbený styl hudby. Já dávám přednost moderní, nejnovějším hitům, ale někdy na mě přijde chvilka, kdy si taky ráda poslechnu písničky staršího rázu :) Nejraději poslouchám asi Calvina Harrise, Davida Guettu, Rudimental, Lanu Del Rey, Katy Perry, P!nk, Avicii a podobné. Z tvrdšího stylu mám celkem ráda Linkin park, Green day,Nickelback,RHCP, nebo třeba The Offspring. A občas taky moc ráda (společně s miláčkem) poslouchám romantické a zamilované písničky novodobé ale i starší, třeba rockové balady jsou taky fajn :) Krásnou vzpomínku máme i na instrumentální skladky, třeba z twilight, nebo na youtube. Co mi Vojtík říkal, tak on moc rád poslouchá Linkin park,Green day, Gigi D' Agostino, Freddie Mercury (nevím jak se to píše, promiň mi to zlatíčko :P), různé takové interprety, má je rád i jako některé novodobé hity :) Tenhle článek je celkem nezajímavý, já to vím, nicméně sem podle mě patří, jako další kousíček k poznání nás a našeho světa :)
Dneska sem přidám ještě další článečky :)

Žádné komentáře:

Okomentovat