čtvrtek 3. října 2013

Jak to vlastně začalo můj pohled.... (Vo.)


Náš začátek z mého pohledu...

No jak bych asi začal, budu stručný protože, nemám rád dlouhé psaní pokud ho musím sám vytvářet, ale řekl jsem, že se taky budu vyjadřovat, tak to i plním. Vendulka nastoupila do prvního ročníku naší školy. Hnedka jsem si ji všiml, protože byla velice přitažlivá a atraktivní, hnedka jsem se do ní zadíval. Prostě jak bych řekl láska na první pohled alespoň tedy z mé strany. Trvalo ještě nějaký čas než jsme se seznámili osobně ,ale byl to pro mě ten nejúžasnější den na světě. Potkal jsem holku se kterou chci prožít zbytek života. Byla na mě milá hodná, ale taková ustrašená, ale rozhodně roztomiloučká. Přidala si mě na fb a začali jsme si hodně psát, každý den každý večer pořád, později jsme začali i skypovat bylo to nejlépe trávené období na pc. Vždy jsem se na ní strašně moc těšil.Pokaždé ve škole jsem si sní povídal a chtěl být co nejdéle sní. No stalo se toho mezi tím hodně dobrého i zlého, ale k tomu se vyjadřovat nebudu. Po nějakém čase jsme se dali dohromady, bylo to takové krásné, Vendulka se nejprve strašně styděla nevěděla co má dělat, ale já jsem čekal dal jsem jí veškerý čas, aby si zvykla a aby se sama "otrkala" všechno tohle se mi nakonec vyplatilo, jsem sní tím nejšťastnějším klukem na celém světe, jsem rád že ona je moje přítelkyně a já můžu být jejím přítelem. Zažili jsme spolu hodně krásného o tom budu psát později. No a od té doby jsme stále spolu a já na ni myslím každý den každou sekundu svého života je u mě v hlavě a jsem za to strašně moc rád. Je to báječná holka, která umí dát lásku krásně najevo. Začátky byli pěkné, ale i nepěkné rozhodně jsem rád, že jsme všechno tohle přečkali a jsme na tom jak jsme. Jak říkám bylo to trochu stručné, ale aspoň něco ode mě. Postupně tu toho bude víc z našich krásných časech a společně trávených dnech.
           
                                                                                                                                          Vo.

Žádné komentáře:

Okomentovat