středa 2. října 2013

Jak to všechno začalo...

Jednoho záříjového dne jsem seděla přemýšlela co bych tak mohla dělat. Nenapadalo mě ze začátku nic, ale pak mě napadlo, co kdybych si založila svůj vlastní blog. Jenže, to se mi nechtělo. Jenže pak jsem dostala nápad! S mojím klučinou, to bude za chvíli rok co budeme spolu a zažili jsme spolu tolik zážitků, že se nedají ani vyjmenovat. Sice si píšu deníček a tak, ale došlo mi, co když ho ztratím, nebo se mi rozbije počítač a přijdu o všechna data, co bych pak dělala?! Takže jsem to oznámila Vojtíkovi (tak se jmenuje :) ) , že by bylo fajn, kdybychom si zaznamenávali naše zážitky, fotky prostě všechno na náš blog, abychom NIKDY o to nepřišli a nezapomněli. No a dnes 2.10.2013 jsme náš nápad realizovali a budeme snažit jsem přidávat všechno pokud možno, co nejčastěji :) A to je asi všechno.

                                                                                                                                                  Ve.

Žádné komentáře:

Okomentovat